Svar på frågestunden del 1

Kan du inte visa de du shoppat under tiden du inte bloggade, minns att du innan det nämnde att du köpt nått från internet och hollister osv? Skulle vart kul, älskar sånt :)
Svar: Jo det kan jag nog, men det beror på om jag har tid och lust (:
 
Har du huvudrollen i 15?
Svar: Yes box, i ett avsnitt dårå. Spelar huvudrollen Minna.
 
I ett videoinlägg för ett tag sen sa du att du skulle på en till audition vad var det för nått?
Svar: Kommer inte riktigt ihåg, men antingen var det för 15 eller C-more :)
 
Kan du inte göra en house tour eller en uppd. Room tour? Och även en video med favoritkläder skulle vart superkul! Du har så fina kläder :) 
 Svar: Jag tror att jag kan göra en house tour, men måste se till att hela huset är städat haha. Annars gör jag en uppdaterad room tour. Tror kanske också att jag kan göra en "mina favoritkläder"-video. Tack btw!
 
Hur var det att spela in 15 och vad fick dig att söka till audition?
Svar: Det var superkul att spela in 15, utmanande men kul. Första dagen var det lite stelt, eftersom jag var ovan och även den enda under 18, så hade ingen direkt att prata med. Men det var ändå superkul och lärorikt. Andra dagen kände jag mig mycket bekvämare, och vi spelade in de scener som var roligast att göra enligt mig. Då kände jag alla mycket bättre och jag hade riktigt roligt. Det var även kul när vi spelade in min voiceover på SVT, då jag fick se den färdigklippta filmen. Trodde det skulle vara mycket värre att se sig själv, men måste säga att filmen var rätt rörande. Vad som fick mig att söka? Jo, dagen innan de ringde från SVT hade jag blivit medlem på statist.se. Då så hade 15/SVT lagt upp en annons om att de sökte skådespelare mellan 14-16 år. Jag vill själv bli skådespelare så jag tvekade aldrig och jag sökte in.
 
 
 
 
 
Är du populär i din klass? 
Alltså, jag hänger ju med de populära i skolan, och jag är kompis med typ alla. Men samtidigt är jag lite av en pluggis och så. I klassen så skulle jag nog säga att jag tillhör de populära, men det låter så töntigt haha. 
 
Vad gillar du mest hos dig själv? 
Svar: Det beror på. I personligheten är det nog att jag alltid finns där för mina vänner och att jag är social. Det jag gillar mest med mitt utseende är min mage och mina läppar (:
 
Vad gillar du minst hos dig själv? 
Svar: När det gäller personligheten gillar jag inte mycket. Det jag gillar minst är att jag ibland kanske inte känner att jag kan släppa loss lika mycket som "alla andra" kan, men det har blivit bättre det senaste året. När det gäller mitt utseende är det lätt mina acneärr och min hy generellt.
 
Kan du göra en video med dina favoritkläder? 
Svar: Det tror jag, men som sagt beror det lite på om jag har tid, inspiration och lust :)
 
Kan du göra fler videos? 
Svar: Självklart! Jag har flera på lager just nu!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0